.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در دیدار نمایندگان با رئیس جمهور چه گذشت

به گزارش شمال نیوز عبدالحميد فیاضی در گفت و گو با شبکه ایران با اشاره به دیدار جمع کثیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی  با ریاست محترم جمهوری گفت: علی رغم برخی پیش بینی ها تعداد  150 نفر از نمایندگان محترم  در جلسه امشب حضور داشتند که با سخنرانی تعداد 5 نفر از نمایندگان محترم مجلس جلسه آغاز شد.
نماینده شهرستان نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: دغدغه نمایندگان بیشتر بر حفظ فضای وحدت و همدلی بین مسولین قوای سه گانه بود و از ریاست محترم جمهوری خواستند که در جلسه سوال از رئیس جمهور به سؤالات برخی از نمایندگان در صحن علنی مجلس در یک فضای صمیمی و بدور از جنجال و چالش پاسخ داده شود.
دکتر فیاضی با بیان اینکه در این دیدار برخی از نمایندگان سوال کننده از رئیس جمهور نیز حضور داشتند، نمایندگان محترم مجلس ضمن برشمردن حساسیت های منطقه و کشورمان بر همکاری صمیمیانه مسولین کشور در کاهش مشکلات کشور تأکید کردند.
نماینده شهرستان نور و محمودآباد در ادامه به حضور وزرای اقتصادی کابینه در جلسه امشب اشاره کرد و گفت: دکتر احمدی نژاد طی سخنانی مبسوط با برشمردن شرایط خطیر انقلاب اسلامی در منطقه و توطئه های دشمنان برای به زانو درآوردن مردم انقلابی کشورمان شرایط اقتصادی کشورمان را مطابق با آنچه که در واقعیت است ترسیم کردند و از همه نمایندگان خواستند در این شرایط خاص که نظام سلطه آخرین تکاپوهای خود را برای زنده ماندن خود انجام می دهد با وحدت و همدلی دولت را یاری دهند.
دکتر فیاضی همچنین به دستاورد بزرگ این جلسه اشاره کرد و اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد این نشست های صمیمی بطور مرتب هر ماه یکبار بین نمایندگان محترم و ریاست محترم جمهوری برگزار شده و مسؤلین سؤالات و پرسش های خود را در فضایی دور از تنش و هیاهو مطرح کنند.
فیاضی خاطرنشان کرد موقع اتمام جلسه اکثریت نمایندگان با رضایت و طیب خاطر از جلسه خارج شدند و سخنان ریاست محترم مجلس را کاملا منطقی و منصفانه ارزیابی می کردند و بر لزوم تکرار چنین نشست هایی  تأکید می کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آبان 1391
جایگاه جنابعالی که در بین مردم شهرستان های حوزه انتخابیه ات روز به روز در حال افول است - مجبوری این اظهارنظرها را بکنی تا بگویی من هم هستم!
برادر گرامی انسان را اطرافیان ناخلفش بیچاره می کند!
نا شناس 29 آبان 1391
جنابعالی که قبل از انتخابات قسم حضرت اباالفضلی می خوردی که من با شما عهد می بندم که ... نگویم . حال چه شده است که چپ و راست .... گفتن ورد زبان جنابعالی شده !
واقعاً پست و مقام این قدر انسان ها را عوض می کند!
خدایا به کسانی مقام و منزلت بده که ظرفیتش را داشته باشند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.